REGULAMIN platformy internetowej www.gastrohaccp.pl
- Wstęp
- Ogólne warunki świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Rejestracja.
- Konto użytkownika.
- Warunki realizacji usług
- Płatności.
- Prawa własności intelektualnej.
- Prawo odstąpienia. Reklamacje.
- Odpowiedzialność.
- Postanowienia końcowe.
- Wstęp.
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki świadczenia usług znajdujących się w ofercie platformy internetowej www.gastrohaccp.pl
- Polityka prywatności stanowi integralną część Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy:
- Kodeksu cywilnego – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964, Nr 16 poz. 93 ze zm.)
- ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144 poz. 104);
- ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271);
- ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 136 poz.914);
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926).
- Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia posiadają następujące definicje:
- GASTRO-HACCP Dorota Banasiak Biskupie Kol. 8A 20-258 Lublin NIP: 7122042055, właściciel platformy internetowej www.gastrohaccp.pl, dokonujący za jej pośrednictwem świadczenia usług bez jednoczesnej obecności stron przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.
- Platforma – platforma internetowa znajdująca się pod adresem elektronicznym www.gastrohaccp.pl, prowadzona i stanowiąca własność GASTRO-HACCP.
- Użytkownik – osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument) lub podmiot prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie prawnej (firma), zawierający z GASTRO-HACCP umowę o świadczenie usług.
- Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez GASTRO-HACCP za pośrednictwem platformy bez jednoczesnej obecności stron, poprzedzona dokonaniem Rejestracji Użytkownika.
- Umowa – umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną, zawierana pomiędzy Stronami.
- Formularz rejestracyjny – elektroniczny formularz znajdujący się na stronie Platformy, służący do rejestracji Użytkownika. Wypełnienie Formularza rejestracyjnego warunkuje utworzenie konta.
- Rejestracja –czynność polegająca na podaniu Danych, w tym danych osobowych niezbędnych do założenia Konta prywatnego lub Konta firmowego.
- Formularz z danymi – elektroniczny formularz wysyłany zarejestrowanemu Użytkownikowi po opłaceniu zaliczko na poczet usługi, na podany przy rejestracji adres e-mail.
- Konto prywatne – utworzone po Rejestracji indywidulane konto Użytkownika (konsumenta), do którego ma dostęp przy użyciu loginu i hasła.
- Strony – GASTRO-HACCP i Użytkownik.
- Certyfikat –dokument potwierdzający odbycie Szkolenia HACCP on-line z zakresu zasad HACCP, określonych właściwymi przepisami prawa polskiego i prawa wspólnotowego, otrzymywany przez Użytkownika lub Uczestnika z chwilą ukończenia Szkolenia HACCP on-line. E-Szkolenie jest ukończone, jeżeli Użytkownik lub Uczestnik uzyska pozytywną ocenę z e-Testu kończącego e-Szkolenie. Certyfikat zamieszczany jest na Koncie Użytkownika w wersji elektronicznej umożliwiającej jego pobranie oraz wydrukowanie.
- Szkolenia HACCP on-line – Usługa, polegająca na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu zasad HACCP, którego celem jest poszerzenie lub uaktualnienie wiedzy z zakresu zasad HACCP.
- e-Testy – Usługa polegająca na przeprowadzeniu sprawdzianu wiedzy z odbytego Szkolenia HACCP on-line z zakresu zasad HACCP.
- HACCP (ang. Hazard Analysis and Critical Control Points) – System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli. Zasady określone obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego.
- Płatności – czynność dokonywana przez Użytkownika, polegająca na zapłacie wskazanej ceny za wybraną Usługę
- Dane – zestaw danych Użytkownika, w tym dane o charakterze osobowym, przetwarzanych w celu właściwego świadczenia wybranej Usługi.
- Ogólne warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że świadczenie usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że w ramach świadczenia Usług realizowane są działania obejmujące transmisję sieci telekomunikacyjnej danych przekazywanych przez GASTRO-HACCP i otrzymywanych przez Użytkownika.
- Korzystanie z Platformy może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu.
- Korzystanie z Platformy jest możliwe przy użyciu urządzenia z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym przeglądanie stron internetowych oraz posiadającego dostęp do sieci Internet.
- Wypełnienie przez Użytkownika Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją niniejszego Regulaminu oraz stanowiącą jego integralną część Polityką Prywatności.
- Użytkownik dokonuje wyboru usługi na stronie www.gastrohaccp.pl i tam dokonuje zamówienia usługi drogą elektroniczną. Zamówienie usługi jest równoznaczne z akceptacją wybranej ceny usługi i warunków jej realizacji.
- Przesłanie płatności zastępuje fizyczne podpisanie umowy na wykonanie zamówionej usługi – zgodnie z otrzymaną ofertą zamówioną na stronie https://gastrohaccp.pl/zamow-oferte/ i przesłaną na podany adres mailowy.
- GASTRO-HACCP świadczy usługi na terytorium całej Rzeczpospolitej Polskiej.
- Rejestracja.
- Rejestracja osoby korzystającej z Platformy dokonywana jest poprzez wypełnienie elektronicznego Formularza rejestracyjnego znajdującego się pod adresem elektronicznym https://gastrohaccp.pl/rejestracja/ Formularz rejestracyjny zawiera pola oznaczone gwiazdką, których wypełnienie jest obowiązkowe.
- W Formularzu rejestracyjnym osoba korzystającą z Platformy podaje swoje Dane w zakresie niezbędnym do świadczenia Usług przez GASTRO-HACCP.
- Wypełnienie Formularza rejestracyjnego przez osobę korzystającą z Platformy jest równoznaczne ze złożeniem przez nią oświadczenia, że:
- podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym;
- zapoznała się oraz akceptuje treść Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
- zobowiązuje się przestrzegać postanowień Regulaminu.
- Rejestracja jest bezpłatna.
- Po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Użytkownik otrzymuje na podany w Formularzu rejestracyjnym adres e-mail wiadomość zawierającą link aktywacyjny, którego kliknięcie oznacza potwierdzenie Rejestracji. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji zostaje utworzone Konto Użytkownika.
- Konto Uczestnika.
- W celu korzystania z Usług zdalnych świadczonych przez GASTRO-HACCP, Użytkownik zobowiązany jest do posiadania Konta.
- Użytkownik może korzystać z Konta wyłącznie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie.
- Korzystanie z Konta jest możliwe po zalogowaniu się na stronie Platformy, przy użyciu hasła oraz loginu wybranego przez Użytkownika podczas Rejestracji.
- Login i hasło mają charakter poufny.
- W ramach konta Użytkownik może w szczególności:
- dokonywać zamówień usług zdalnych: dokumentacji GHP GMP HACCP oraz Szkolenia HACCP on-line
- weryfikować postępy w Szkoleniu on-line
- edytować Dane Uczestnika
- Użytkownik nie jest uprawniony do udostępniania Konta osobom trzecim, ani też wykorzystywania go w jakikolwiek sposób dla potrzeb osób trzecich.
- GASTRO-HACCP zastrzega sobie prawo do likwidacji Konta, jeżeli poweźmie wiadomość o działalności Użytkownika, która narusza obowiązujące przepisy prawa lub niniejszy Regulamin. O likwidacji Konta Użytkownik zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez niego adres e-mail.
- Użytkownik ma stały dostęp do swojego Konta. Użytkownik może przerwać lub zakończyć korzystanie z Usługi w dowolnym momencie.
- Warunki realizacji usług
- Usługi na stronie www.gastrohaccp.pl: Pakiet Mini, Pakiet Standard i Pakiet Premium – przygotowanie dokumentacji oraz szkolenie realizowane są w formie zdalnej.
- Warunkiem otrzymania prawidłowo sporządzonej dokumentacji GHP GMP HACCP dla Użytkownika jest przesłanie wyłącznie drogą mailową za pomocą FORMULARZA DANYCH wszystkich wymaganych danych koniecznych do opracowania systemu HACCP dla danego lokalu. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku przez Użytkownika, firma GASTRO-HACCP nie ponosi odpowiedzialności za wykonaną usługę.
- Uczestnik jest zobowiązany do przesłania wymaganych danych do przygotowania dokumentacji drogą elektroniczną poprzez FORMULARZ DANYCH:
– w usłudze Mini drogą elektroniczną poprzez formularz https://gastrohaccp.pl/pakiet-mini-formularz/
– w usłudze Standard drogą elektroniczną poprzez formularz https://gastrohaccp.pl/pakiet-standard-formularz/
– w usłudze Premium drogą elektroniczną poprzez formularz https://gastrohaccp.pl/pakiet-premium-formularz/
Formularz danych powinien zostać wysłany z podaniem adresu mailowego, z którego dokonywane było zamówienie usługi w ciągu 30 dni od zamówienia usługi.
-
- Dokumentacja GHP GMP HACCP zostaje opracowana na podstawie danych przesłanych przez Użytkownika w Formularzu danych. GASTRO -HACCP nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane umieszczone w dokumentacji wynikające z błędnych danych przesłanych przez Użytkownika w Formularzu danych.
- Użytkownik jest obowiązany do przesłania formularza w ciągu 30 dni od zamówienia usługi. W przypadku nieprzesłania przez Użytkownika Formularza danych po tym okresie usługa jest anulowana.
- Warunkiem otrzymania odpowiedzi na zapytania i reklamacje jest podanie numeru zamówienia, otrzymanego po zamówieniu usługi na stronie www.gastrohaccp.pl
- Właściwym adresem odnośnie danych i zapytań odnośnie dokumentacji GHP GMP HACCP jest adres dokumentacje@gastrohaccp.pl, dostępny dla Użytkownika po zamówieniu usługi. W konsultacjach mailowych i telefonicznych konieczne jest podanie numeru zamówienia, e- maile bez numeru zamówienia nie będą uwzględniane.
- Właściwym adresem odnośnie doradztwa w zakresie systemu HACCP jest adres dokumentacje@gastrohaccp.pl, dostępny dla Użytkownika po zamówieniu usługi. W konsultacjach mailowych i telefonicznych konieczne jest podanie numeru zamówienia, e- maile bez numeru zamówienia nie będą uwzględniane. Doradztwo realizowane jest na podstawie rzutu, Formularza oraz check-listy wymogów.
- Doradztwo w zakresie wdrażania systemu HACCP w lokalu po otrzymaniu dokumentacji GHP GMP HACCP realizowane jest pod numerem telefonu 606 922 591 od pn. do pt. w godz. 8 do 15. W przypadku braku odpowiedzi od firmy GASTRO-HACCP Użytkownik jest zobowiązany do powiadomienia sms-owego z podaniem numeru zamówienia na numer 606 922 591.
- Doradztwo w zakresie systemu HACCP realizowane jest do pozytywnego odbioru dokumentacji GHP GMP HACCP przez Inspekcję Sanitarną, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8 do 15, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Doradztwo telefoniczne realizowane pod numerem telefonu 606 922 591, mailowe pod adresem dokumentacje@gastrohaccp.pl. Czas odpowiedzi na zapytania mailowe wynosi do 48h w dni robocze. W przypadku nieotrzymania oczekiwanej odpowiedzi mailowej od FIRMY GASTRO -HACCP odnośnie doradztwa systemu HACCP Użytkownik jest zobowiązany do powiadomienia sms-owego z podaniem numeru zamówienia na numer 606 922 591.
- Usługa ważna jest w ciągu 30 dni od jej zamówienia.
- Płatności.
- Platforma umożliwia Użytkownikom korzystanie z usług odpłatnych, w szczególności Szkolenia HACCP on-line oraz usług przygotowania dokumentacji GHP GMP HACCP
- Wszystkie opłaty podawane na stronach Platformy wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT).
- Użytkownik dokonuje Płatności za wybrane Usługi:
- przelewem online lub tradycyjnym
- kartą płatniczą
- W celu dokonania Płatności w sposób, o którym mowa w ust. 2 a powyżej, Użytkownik zostaje przekierowany do internetowego serwisu rozliczeniowego umożliwiającego realizacje transakcji przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.
- Płatność za usługę przygotowania dokumentacji GHP GMP HACCP realizowana jest przez Użytkownika maksymalnie w dwóch ratach: pierwsza rata jako zaliczka na poczet wykonania usługi, druga rata w wysokości pozostałej kwoty płatności za usługę, zgodna z cennikiem na stronie www.gastrohaccp.pl. Użytkownik jest obowiązany do dokonania całej płatności w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia o wykonaniu usługi. Po tym okresie usługa zostanie zawieszona a dokumentacja przeniesiona do archiwum. Usługa może być wznowiona w ciągu 12 miesięcy, okres oczekiwania na wznowienie wynosi 30 dni, koszt wznowienia usługi wynosi 49 zł netto.
- Dokonanie Płatności jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawienie faktury VAT bez podpisu Użytkownika. Po autoryzacji Płatności Użytkownik otrzymuje fakturę VAT na podany przy rejestracji adres mailowy. W celu otrzymania faktury VAT pocztą Użytkownik powinien przesłać na adres siedziby GASTRO-HACCP pisemne żądanie w tym przedmiocie.
- Dane do faktury VAT użytkownik wprowadza samodzielnie na Koncie Użytkownika. GASTRO-HACCP nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane do faktury wprowadzone przez Użytkownika.
- GASTRO-HACCP potwierdza dokonanie Płatności wraz z informacją o szczegółach zakupionej Usługi, na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej
- GASTRO-HACCP zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłat za Usługi oraz wprowadzania nowych ofert, przeprowadzania, odwoływania akcji promocyjnych na stronach Platformy. W celu uniknięcia wątpliwości, uiszczona opłata jest wiążąca dla Stron a wprowadzone zmiany nie mają wpływu na Usługi wykupione przed ich wejściem w życie.
- GASTRO-HACCP zastrzega sobie prawo do przyznawania Użytkownikom specjalnych rabatów lub innych uprawnień, tym odroczenia terminów Płatności. Szczegółowe warunki obowiązujących w danym okresie rabatów określone są na stronach Platformy.
- Prawa własności intelektualnej.
- Wszelkie prawa własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskie do Szkolenia HACCP on-line oraz Dokumentacji GHP GMP HACCP, przysługują wyłącznie GASTRO-HACCP.
- W celu właściwego korzystania z Usługi GASTRO-HACCP udziela Użytkownikowi na czas określony niewyłącznej licencji w zakresie rozpowszechnienia Usługi w sposób polegający na odtworzeniu jej w taki sposób, aby w czasie trwania umowy o świadczenie usług wyłącznie Użytkownik mógł mieć do niej dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym.
- Korzystanie z Usług nie może wykraczać poza zakres określony licencją. W szczególności, Użytkownik nie będzie uprawniony do zwielokrotniania, udostępniania osobom trzecim Usług, w całości lub części ani opracowywania podobnych Usług przy wykorzystaniu Usług GASTRO-HACCP jako wzoru lub innych czynności naruszających prawa autorskie GASTRO-HACCP oraz inne prawa własności intelektualnej GASTRO-HACCP.
- Użytkownik nie jest uprawniony do edycji oraz zwielokrotnienia materiałów otrzymanych w trakcie korzystania z Usługi.
- W przypadku korzystania z Usługi dokumentacji Użytkownik uprawniony jest do zwielokrotnienia materiałów wygenerowanych za pomocą narzędzi dostarczonych w ramach Usługi jedynie w zakresie niezbędnym do normalnego korzystania z dokumentów. Użytkownik może korzystać z materiałów wygenerowanych za pomocą narzędzi dostarczonych w ramach Usługi, ich lub fragmentów wyłącznie dla własnych celów. Jakiekolwiek zwielokrotnianie przez Użytkownika poza zakresem i celem określonym powyżej jest zakazane.
- Użytkownik nie ma prawa zmieniać ani usuwać informacji o prawach autorskich i innych prawach własności intelektualnej przysługujących GASTRO-HACCP.
- Użytkownik nie jest uprawniony do dokonywania modyfikacji i dekompilacji Usługi w jakimkolwiek zakresie.
- Prawo odstąpienia. Reklamacje.
- Użytkownikowi będącemu konsumentem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy Szkolenia HACCP on-line bez podania przyczyn poprzez złożenie wobec GASTRO-HACCP stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Prawo odstąpienia, o którym mowa w ust.1 powyżej nie przysługuje:
– klientom dokonującym zakupu usług jako przedsiębiorcy
– osobom prywatnym, jeżeli świadczenie Usługi Szkolenia HACCP zostało rozpoczęte. W celu uniknięcia wątpliwości, chwilą rozpoczęcia świadczenia Usługi jest pierwsze uruchomienie Szkolenia HACCP on-line.
-
- W przypadku stwierdzenia przez Użytkownika, że Usługa została wykonana niezgodnie z postanowieniami umowy o świadczenie usług, przepisami prawa, danymi wysłanymi przez Użytkownika w Formularzu danych lub jest niegodna z zasadami sytemu bezpieczeństwa żywności HACCP Użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji w terminie 30 dni od otrzymania dokumentacji systemu HACCP. Reklamację Użytkownik powinien złożyć na adres elektroniczny: reklamacjegastrohaccp@gmail.com
- Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia oraz zostać sporządzona w sposób jasny i zrozumiały, określać zakres żądań wobec GASTRO-HACCP oraz zawierać dane umożliwiające jej rozpatrzenie.
- Reklamacja może dotyczyć nieprawidłowych danych zawartych w dokumentacji tzn. danych identyfikacyjnych lokalu lub firmy, danych opisujących układ funkcjonalny oraz technologii produkcji oraz/lub danych merytorycznych dotyczących systemu HACCP a także niedotrzymania warunków świadczenia usług.
- W przypadku otwierania lokalu bez projektu technologicznego zatwierdzonego przez rzeczoznawcę lub sanepid reklamacje z tytułu nieprzyjęcia lokalu przez Inspekcję Sanitarną nie będą uwzględniane.
- Reklamacje wynikające z błędnych lub niekompletnych danych przesłanych przez Użytkownika nie będą uwzględniane.
- Reklamacje dotyczące nieprawidłowości danych merytorycznych systemu HACCP zawartych w opracowanej przez GASTRO-HACCP dokumentacji systemowej przyjmowane są tylko na podstawie protokołu pokontrolnego organów kontrolnych.
- W razie niekompletności lub niejasności uniemożliwiającej rozpatrzenie reklamacji, GASTRO-HACCP zwróci się do Użytkownika z prośbą o jej uzupełnienie.
- Nieustosunkowanie się przez GASTRO-HACCP do prawidłowo złożonej reklamacji w terminie 14 dni od jej złożenia jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.
- O wyniku postępowania reklamacyjnego Użytkownik zostanie powiadomiony na podany adres poczty elektronicznej.
- Uwagi do wykonanej przez GASTRO-HACCP dokumentacji GHP GMP HACCP zgłaszane przez organy kontrolne zostaną uwzględnione w okresie 30 dni od daty wystawienia przez Inspekcją Sanitarną protokołu pokontrolnego. Poprawki zostaną wykonane nieodpłatnie o ile przedstawiony zostanie protokół Inspekcji Sanitarnej. Zmiany zgodnie z w.w. protokołem zostaną wykonane w ciągu 14 dni od przesłania skanu dokumentacji pokontrolnej sanepid oraz uzyskania dodatkowych informacji wymaganych do przygotowania zmian, zawiązanych ze specyfiką i szczegółową technologią lokalu, którego dotyczy dokumentacja. Użytkownik jest obowiązany do przesłania niezbędnych danych do uzupełnienia dokumentacji w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Zmiany nieodpłatne nie dotyczą informacji umieszczonych w dokumentacji podanych przez Zamawiającego w sposób błędny lub niepełny.
- W przypadku uwzględnionej reklamacji termin wykonania zmian w dokumentacji GHP GMP HACCP wynosi 14 dni od przesłania przez Użytkownika pełnych danych koniecznych do uzupełnienia dokumentacji.
IX. Odpowiedzialność.
- GASTRO-HACCP oświadcza, że dysponuje wiedzą, doświadczeniem i wymaganymi przez przepisy prawa uprawnieniami umożliwiającymi realizację przedmiotu niniejszej umowy. Z tytułu zawartej umowy zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością i profesjonalizmem oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.
- GASTRO-HACCP nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie Dokumentacji oraz certyfikatu.
- GASTRO-HACCP nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez Użytkownika szkody spowodowane korzystaniem przez z niego z niezabezpieczonego i nieposiadającego ochrony antywirusowej urządzenia, za pomocą którego łączy się z siecią Internet.
- GASTRO-HACCP nie ponosi odpowiedzialności za błędny wybór Usług. W celu uniknięcia wątpliwości, logując się do swojego Konta Użytkownik może ponowie dokonać wyboru Usługi, za którą zobowiązany jest uiścić stosowną opłatę, chyba że błąd leży po stronie GASTRO-HACCP.
- Użytkownik po zamówieniu usługi jest zobowiązany do wypełnienia i przesłania Formularza z danymi, otrzymanego na adres e-mail podanego w zamówieniu..
- Czas przygotowania dokumentacji wynosi:
– w usługach standardowych do 7 dni roboczych od zamówienia usługi Mini/Standard/Premium oraz przesłania Formularza danych.
– w usługach ekspresowych do 48h (z wyłączeniem weekendów i dni świątecznych) od zamówienia usługi Ekspres i przesłania Formularza danych
– w pozostałych usługach 14 dni od wykonania audytu.
- Dokumentacja zostanie wysłana w wersji elektronicznej (pdf) na podany przy rejestracji adres mailowy maksymalnie w ciągu 48h (z wyłączeniem weekendów i dni świątecznych) od dokonania drugiej części płatności za usługę. W przypadku płatności całościowej obowiązują zasady z pkt.6
- Warunkiem dotrzymania terminu zlecenia jest dostępność telefoniczna i mailowa osoby wyznaczonej do kontaktu w firmie, której dane podane zostały w formularzu rejestracyjnym. W przypadku braku odpowiedzi na wiadomości e-mail lub na numer telefonu podanych przy rejestracji, czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o okres braku kontaktu ze strony Użytkownika.
- GASTRO-HACCP udziela gwarancji przyjęcia przez organy kontrolne przygotowanej dokumentacji systemowej.
- Zmiany w dokumentacji nanoszone są na podstawie protokołu pokontrolnego sanepid w ciągu 14 dni od dnia przesłania skanu ww. protokołu.
- GASTRO-HACCP nie ponosi odpowiedzialności:
– za niedopełnienie przez właściciela zakładu obowiązków w zakresie odpowiedniego przygotowania sanitarno-higienicznego lokalu, skutkującym nieuzyskaniem odpowiednich pozwoleń na prowadzenie działalności gastronomicznej w planowanym zakresie.
– za umieszczenie w dokumentacji GHP GMP HACCP błędnych lub niepełnych danych podanych przez Użytkownika w Formularzu danych
X. Postanowienia końcowe.
-
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustaw, o których mowa w pkt.1 ust.3
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie www.gastrohaccp.pl umożliwiającej jego pobranie i wydruk.
- Polityka Prywatności stanowi integralną część niniejszego Regulaminu. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest równoznaczna z akceptacją Polityki Prywatności.
- GASTRO-HACCP zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia funkcjonowania Platformy w celu utrzymania, konserwacji lub dla poszerzenia zawartości Platformy. O fakcie czasowego wyłączenia funkcjonowania Platformy GASTRO-HACCP zamieści informację na stronie internetowej Platformy.
- GASTRO-HACCP zastrzega sobie prawo do przeniesienia praw do Platformy, jej całkowitej likwidacji lub zaprzestania świadczenia Usług, o czym zamieści informację na stronie internetowej Platformy.
- W przypadku zaistnienia jakichkolwiek sporów wynikających z Regulaminu, Strony będą dążyły do ich rozstrzygania w drodze negocjacji. W razie braku porozumienia spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 42296 z późn. zm.).
- GASTRO-HACCP zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na stronie Platformy. W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie, Użytkownik uprawniony jest do wypowiedzenia Umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia na adres GASTRO-HACCP.
Pobierz regulamin w wersji PDF |